Veranderen met passie!

Bij 'veranderen' denkt u wellicht aan het op zijn kop zetten of afschaffen van alle bestaande activiteiten om vervolgens nieuwe te ontwikkelen.
Wanneer u echter terugkijkt blijkt dat veel kleine dingen samen één grote verandering vormden;
gewenst of minder gewenst. Verandering en vernieuwing horen onvermijdelijk bij verenigingen maar leveren vaak onnodige spanningen op terwijl veranderingen ook profijt op kunnen leveren. En vooral als je de verandering gepaard laat gaan met een gezonde dosis creativiteit. Dat levert bruisende ideeën op. En die ideeën vormen de basis voor een passievolle aanpak om te veranderen.